• OGÓLNE

    1. Czy jest możliwa zmiana danych wysyłki?
      Zmiana danych wysyłki jest możliwa dopóki przesyłka nie została spakowana. W razie konieczności zmiany danych poprosimy o wiadomość email wraz z nowymi danymi oraz numerem zamówienia.
    2. Czy moje zamówienie zostało potwierdzone i jest w realizacji?
      Każde zamówienie potwierdzane jest automatycznie generowaną wiadomością email. Jeżeli do złożonego zamówienia nie dostałeś / dostałaś wiadomości, to w pierwszej kolejność sprawdź skrzynkę SPAM. Jeżeli wciąż nie ma tam potwierdzenia prosimy o kontakt mailowy.
    3. Czy jest możliwość połączenia zamówień?
      Tak, w tym celu prosimy o wiadomość email wraz z numerami zamówień oraz danymi do wysyłki.
    4. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
      Niestety nie realizujemy wysyłek poza Polskę.
    5. Zwrot
      W celu dokonania zwrotu należy zwracane produkty wraz z wypełnionym formularz zwrotu odesłać na adres: Ożarów i Logistics Centre (Rampa 26) ul. Piastowska 38 05-850 Bronisze tel. Dla kuriera: 668838900 dla usprawnienia procesu zwrotu należy wysłać potwierdzenie nadania przesyłki oraz skan lub zdjęcie wypełnionego formularza na adres e-mail: [email protected] formularz dostępny jest pod linkiem
    6. Reklamacja
      W celu dokonania reklamacji wypełnij formularz i wyślij skan na adres e-mail: [email protected] wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu. Po wstępnej weryfikacji, jeżeli będzie to niezbędne, reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji należy odesłać na adres: Ożarów i Logistics Centre (Rampa 26) ul. Piastowska 38 05-850 Bronisze tel. Dla kuriera: 668838900 koszty wysyłki w wysokości 15pln zostaną zwrócone na konto bankowe podane przez kupującego po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. formularz dostępny jest pod linkiem

    PRO8L3M ALPHA ACCESS

    1. Co to są karty PRO8L3M ALPHA ACCESS?
      To unikatowe, cyfrowe karty dostępu do ekskluzywnych treści i korzyści, wydane przez nas w technologii non-fungible tokens via sieć Polygon.
    2. Jak zdobyć kartę?
      Karty można nabyć bezpośrednio od nas na platformie Opensea lub od innych użytkowników, którzy już je posiadają.
    3. Czy ilość kart jest ograniczona?
      Tak, ilość kart PRO8L3M ALPHA ACCESS jest ograniczona do 5000 sztuk.
    4. Jak przechowywać kartę?
      Do zakupu polecamy stworzenie własnego portfela Metamask, który jest jednym z najpopularniejszych portfeli na kryptowaluty i tokeny. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://learn.metamask.io/overview
    5. Dlaczego nie widzę swojej karty w portfelu Metamask?
      Kiedy kupujesz NFT za pomocą swojego portfela, może się zdarzyć, że nie będą one widoczne, dopóki nie włączysz funkcji Auto-Detect w Metamask. Aby włączyć tę funkcję, musisz przejść do ustawień Metamask i włączyć ustawienia API oraz Auto Detect. Jeśli, po włączeniu ustawienia Auto-Detect, twoje NFT nadal nie są widoczne w twoim portfelu, możesz dodać je ręcznie, używając adresu kontraktu i ID tokenu. Szczegółowe instrukcje znajdziesz tutaj: https://support.metamask.io/hc/en-us/articles/360058238591-NFT-tokens-in-your-MetaMask-wallet
    6. Jakie korzyści daje karta?
      Karta daje dostęp do naszego zamkniętego serwera na Discordzie oraz możliwość logowania na naszym sklepie internetowym. Umożliwia to nową formę komunikacji z zespołem oraz dostęp do ekskluzywnych produktów i zniżek, niedostępnych dla pozostałych użytkowników.
    7. Jak uzyskać dostęp do serwera Discord?
      Aby uzyskać dostęp do naszego serwera należy skorzystać z linku i autoryzować logowanie kartą PRO8L3M ALPHA ACCESS.
    8. Czy muszę mieć konto na Discordzie, aby używać karty?
      Nie, ale warto je założyć, żeby korzystać z naszego zamkniętego kanału.
    9. Jak uzyskać zniżki i specjalne oferty w sklepie?
      Nasza strona www umożliwa logowanie za pomocą portfela Metamask. Jeżeli w portfelu znajduje się token, to strona udostępnia dodatkowe produkty, o ile w danym momencie takowe są dostępne.
    10. Czy karta ma określony czas ważności?
      Nie, karta PRO8L3M ALPHA ACCESS nie ma daty ważności i umożliwia korzystanie z przysługujących korzyści na stałe.
    11. Czy mogę sprzedać swoją kartę?
      Tak, kartę można sprzedać innemu użytkownikowi, np. przez platformę Opensea.
    12. Czy będzie jeszcze możliwość wymiany kart Widmo na karty cyfrowe?
      Niestety to była jednorazowa akcja i nie przewidujemy już takiej możliwości.



    Zastrzeżenia
    Pamiętaj, że handel NFT wiąże się z ryzykiem. Nigdy nie dziel się prywatnymi kluczami swojego portfela Metamask i zawsze korzystaj z zaufanych platform handlowych.