-
POLITYKA ZWROTÓW
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, a dokonałeś zakupów jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).
Warunki zwrotu:
- Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. posiadać oryginalne etykiety i opakowanie oraz nie nosić znamion użytkowania wykraczających poza konieczne do sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta).
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego użytkowania w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru i właściwości.
- Towar musi zostać odesłany w nieprzekraczalnym terminie 14 dni kalendarzowych liczonym od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy.
Gratisy i upominki promocyjne:
- Jeśli zwracasz produkty, w wyniku zakupu których otrzymałeś gratis lub upominek promocyjny (np. w ramach promocji za zakupy powyżej określonej kwoty), gratis również musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym.
- W przypadku braku zwrotu gratisu, jego wartość (cena regularna) zostanie odliczona od zwracanej kwoty. Gratisy są traktowane jako integralna część zamówienia promocyjnego.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
- Rozpakowany nośnik audio-wizualny (np. płyta CD) nie podlega zwrotowi, chyba że posiada wady i podlega reklamacji (art. 38 pkt 9 ustawy o prawach konsumenta).
- Produkty higieniczne (skarpetki, bokserki męskie – jeśli były odpakowane i przymierzane) lub personalizowane, które nie mogą być ponownie sprzedane w stanie nowym, są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy (art. 38 pkt 3 i 5).
Jak odstąpić od umowy?
Wykonaj następujące kroki:
- Zachęcamy do wysyłki towaru z pomocą Wygodnych Zwrotów:
- Jeśli nie chcesz zwracać towaru przez Wygodne Zwroty:
- Napisz na nasz adres e-mail sklep@pro8l3m.pl informacje, że odstępujesz od umowy sprzedaży zawartej na odległość. Wskaż w niej swoje imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, datę sprzedaży oraz jednoznacznie wskaż, których produktów dotyczy odstąpienie od umowy.
- Towar zapakuj tak, aby nie zniszczył się w czasie podróży. Do środka paczki włóż wypełniony papierowy formularz zwrotu [LINK].
- Towar możesz odesłać dowolnie wybraną formą dostawy na wskazany poniżej adres korespondencyjny:
TOMORROW ORDER SP. Z O.O.
Lubelskie Zakłady Tytoniowe
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
magazyn 5 (3 piętro)Koszty zwrotu:
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi konsument (art. 33 ustawy o prawach konsumenta). Zwrotu należności dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, w taki sam sposób, w jaki została opłacona. Jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci środki na konto wskazane przez Ciebie w formularzu.
Bezzasadny zwrot:
- Jeśli zwrot towaru jest bezzasadny (np. został dokonany po upływie terminu lub towar nosi ślady użytkowania uniemożliwiające jego dalszą sprzedaż jako nowy), sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu.
- W takim przypadku konsument ponosi koszt odesłania towaru z powrotem do siebie, jeśli chce go odzyskać.
- Sprzedawca nie ma obowiązku przechowywania towaru pozostawionego przez konsumenta, jeżeli ten nie zdecyduje się na pokrycie kosztów jego zwrotu – w tej sytuacji towar zostanie zutylizowany po upływie 30 dni od wezwania do wniesienia opłaty logistycznej.
PROCEDURA REKLAMACYJNA
Zalecamy skorzystanie z formularza online [LINK] lub formularza papierowego [LINK] w celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji. W razie wątpliwości co do prawidłowej formy złożenia reklamacji skontaktuj się z pracownikiem sklepu. Towar podlegający reklamacji należy odesłać po uzgodnieniu ze sklepem z wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej lub potwierdzeniem złożenia formularza online na nasz adres:
TOMORROW ORDER SP. Z O.O.
Lubelskie Zakłady Tytoniowe
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
magazyn 5 (3 piętro).Do nadania przesyłki towaru podlegajacego reklamacji można skorzystać z modułu Wygodnych Zwrotów [LINK] zaznaczając opcję „Reklamacja”.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- Imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz adres poczty elektronicznej.
- Przedmiot reklamacji i numer zamówienia.
- Opis okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji (np. stwierdzona wada fizyczna produktu).
- Oczekiwane rozwiązanie w przypadku uznania reklamacji: naprawa, wymiana, zwrot należności.
- W przypadku zgłaszania reklamacji online – zdjęcia i/lub ekspertyzy wskazujące na wadę produktu.
Reklamowany produkt należy odesłać dopiero po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu na adres:
TOMORROW ORDER SP. Z O.O.
Lubelskie Zakłady Tytoniowe
ul. Smoluchowskiego 1
20-474 Lublin
magazyn 5 (3 piętro)Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji (art. 561(5) Kodeksu cywilnego). Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga dokonania przez nas ekspertyzy produktu – termin na rozpatrzenie reklamacji zacznie biec od momentu dostarczenia towaru do naszego magazynu, zgodnie z art. 561(2) Kodeksu cywilnego. Jeśli reklamacja zostanie uznana – w zależności od sytuacji – naprawimy produkt, zwrócimy należność za produkt (w terminie 14 dni) lub dostarczymy nowy towar, jeśli jest jeszcze jest dostępny.
Koszty reklamacji:
W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca pokrywa koszty przesyłki związanej zarówno ze zwrotem wadliwego towaru (należy pamiętać o załączeniu rachunku potwierdzającego opłatę logistyczną), jak i dostarczeniem nowego produktu.
Nieuznane reklamacje:
W przypadku nieuznania reklamacji, konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej produktu i jego ponownej wysyłki.
WYMIANA PRODUKTÓW
Nie prowadzimy bezpośredniej wymiany produktów. Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny rozmiar, kolor lub model – złóż zwrot zgodnie z instrukcją, a następnie złóż nowe zamówienie w sklepie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że wybrany produkt jest dostępny i dotrze do Ciebie jak najszybciej.